Deletedmom_28 mavikalp11 1 aydan sonra alışmaya başladım çevre çok önemli enerji sömüren strese sokan insanları etrafından uzak tut
Omom mavikalp11 10 aylık olduktan sonra normale döndük yaşadığımı tekrar hissettim. Ama benimki çok zor bir bebekti. Çoklu besin alerjisi huysuzluk tavan ağlama krizleri. Ne ararsanız hepsi tetikledi
BeyzanurrK mavikalp11 biz şimdi 12 günlüğüz valla yeni yeni alışıyorum bazen hala oturup ağlayasım geliyo sebepsiz ama eskisi gibi de değilim 🤷😅
hepoyleolurzatenn Deletedmom_28 evet bu kesinlikle en önemlisi enerjini sömüren çok bilmişlerden uzak dur seni destekleyen iyi hissettiren insanlarla görüş sana iyi gelen şeyleri yap @mavikalp11
hepoyleolurzatenn İlk zamanlar delirecek gibi oluyordum şuan 2 ay oldu hala tam geçmiş değil özellikle annem gittikten sonra günlerce ağladım yapamıcam bakamıcam diye çok ağır depresyon yaşadım ama yavaş yavaş geçiyor bebeğinle bol bol vakit geçir ten teması kur ♥️
mavikalp11 hepoyleolurzatenn 4.5 ayligiz bizde canim baslarda oldugu gibi degilim ama tam anlamiylada duzelmedim :/
57600 mavikalp11 doğum sonrası depresyon yaşamadım bi sıkıntı stres keder ağlama üzüntü meselesi olmadı . 4 aylık atağında bi 2 saat durmadan hönküre hönküre ağladım ondan sonra bida ağlamadm 😂
57600 mavikalp11 14.aydan sesleniyorum ben sana bi 8.ay atağı bi 4.ay atağı 😂😂😂 diğer kalanlar sendromlar ben şuan 1 yaş sendrom olaylarındayım 🤣
Denizfdn mavikalp11 valla bacım deprosyonu çekecek zamanım bile yoktu nasıl bu zamana geldim hatırlamıyom boş yaşamışım sanki 🤣
57600 mavikalp11 evet 2 saat ağlatan atak … bi kere kucağımda uyumustu bi kere çarşafta temmuz mu ağustosmu neydi bide bir sıcak 😵💫