anneCANan BARTUMOM ne kadar da haklısınız … Cok doğru benim bir an basiretim bağlandı galiba hiç bu kadar detaylı düşünmeden aradım kadını bir de ama şükür ki annelik hissi diye bir şey var o dur dedi bana
Zynpmom anneCANan sakın gönderme arkadaşın gönderiyor diye sende göndermek zorunda değilsin şehirdeki tek kreş o da değildir hem orası kreş bile değil bence . Maddiyat gereksinimden dolayı kadının böyle biseye girişmiş belli ki . Asla gönderme bir kişi 5 cocuga Naisil baksın eve biri girse gelen giden olsa çok saçma hiçbir gelişim katkısı da olmaz gereksiz
Gesibaglari anneCANan yurt dışında böyle bir sistem var. Ama denetimli, diplomalı oluyor. Türkiye de nasıl.olur bilmiyorum. İyi araştırma lazım. Evin büyüklüğüne özelliklerine bakıyorlar, kaç çocuk olabileceği için falan
lollapalooza Pinar_kb Harikasınız valla. Ev ortamında aslında. Ne bileyim sonuçta tek odayı çevirmiş. Bu konularda da hiç tecrübem yok. O yüzden en az iki kişi her zaman daha iyi fikir gibi geliyor.
Pinar_kb lollapalooza ev ortamında olmaz o konuda hemfikiriz. Ama maalesef o kadar öğrenciyle yardımcısız çalışıyoruz.