anneCANan ev ortamına güvenip göndermem zor olur. Resmiyette bir durum varsa başka tabi. Ben kendim okul öncesi öğretmeniyim. Evde bu işi yapmam zor olur. Bir şekilde okulda daha rahat ve kolay oluyor. Çünkü ortam çocuklara göre ayarlanıyor. Tuvalet, yemek masası, aktivite masası, sandalye olsun hep onlara göre. Girebilecekleri farklı odalar yok. Tabi son karar sizin ama iyice düşünün derim. Gidip bakın, gözlemleyin.
lollapalooza ben tek başıma yıllarca 25 çocuğa baktım bir sınıfta 🤷♀️ bakmayada devam ediyorum. Demek istediğiniz ’ev ortamında olmaz’sa o başka 😊