Hemsirehanimmmm Zepnepzeynep bende öyle durumlarda kucağımda pilates topunda zıplıyorum ya da kanguruyla ev işi yapıyorum bi taşla iki kuş 😅🤦♀
aysekc bizimde oyleydi ayni o saatlerde basliyodu memeyle kavga ediyo resmen simdi 3 aylik yavas yavas azaldi 😊
Elfzbk Zepnepzeynep aynen dün akşam bi avm ye gidelim dedik ayağa kalktı ortalık😃 3. Ay değişir mi dersin?
Susuem Zepnepzeynep bizimde aynı 7 8.30 9 arası sıkıntı oluyor bizde 7 de banyo yaptırıyoruz giyindi masaji bilmem nesi 7.30 oluyor biraz kucakta gezinmeler mizmizlanmalar derken 8 ı görünce emzirmeye başlıyorum 8.30 gibi uyuyor sonra uyku acitasyonu diyorlar bazen bütün evi başımıza giydiriyor desem yeri 😥
Zepnepzeynep Susuem burada bir arkadaş söylemişti uyku saatini kaçırıyor olabilirsiniz diye size de faydası olur belki. Bugün denedim 18. 00 gibi biraz şekerleme uykusu yaptırdım sonra 20.00 de çok sakindi ve kendi kendine emerken gece uykusuna daldı ☺️
Arenn Zepnepzeynep bizimde öyleydi 3 aylık olduk düzelmeye başladı dr a gittik kaç defa gaz dediler akşam olunca olurmuş hatta dr dediki güneş batar gaz çıkar o zamanda sancıyla ağlarmış allah yardımcınız olsun bende tam rahatlamış sayılmam ama eskiye nazaran şükür halimize
Berfe Zepnepzeynep benim bebeğim aynı uyku krizi o bizde zor keşfettik 7 de banyo yaptırıyorum sonra bebe yağıyla masaj yapıp rahatlatıyorum 8 gibi yarım saat sürecek bir uykuya yatırıyorum sonra uyandığında ağlama krizi geçmiş oluyor ve 9.30 da gece uykusuna yatırıyorum
Zepnepzeynep Berfe burada bir arkadaş söylemişti uyku saatini kaçırıyor olabilirsiniz diye size de faydası olur belki. Bugün denedim 18. 00 gibi biraz şekerleme uykusu yaptırdım sonra 20.00 de çok sakindi ve kendi kendine emerken gece uykusuna daldı ☺️
Farahzeynep Zepnepzeynep 2 aylıkken bizimde aynıydı, gece uykusuna geçene kadar ağlardı, uyuyunca daha uyanmazdı, bence tüm gün tepindikleri için yoruluyorlar, akşamda yorgunluktan ağlıyorlar😂