Zepnepzeynep bizim de aynı o saatler ağlamalarımız var. Banyoyu o saat aralığında yaptırıyorum tabi banyo yapmayı sevdiği için sıkıntı olmuyor. Çıktığı zaman biraz oyalayıp emzirme, gezdirme vs. 9 buçuk gibi uyutmaya başlıyorum 10da gece uykusuna geçiyor uzun zamandır. Uyuturkende kundak yapıp ayağımda sallıyorum(kundağa karşıydım ama çok faydasını gördüm öncelerdr beceremedim ama şimdi hemen kesiliyo ağlaması) telefondan da kolik bebekler için müziklerden Birtane açıp loş ışıkta sallıyorum. Benim olay bu🤷♀️😃