agns ikiprensesannesiiiii nem oluyor odanın içi arkası açıkta kalmalı hava alması için ve ayrıca boru falanda yok su haznesi var o kadar
tugbactlkya Taner91_zemine bende fikir verdiğiniz ve anlattığınız için teşekkür bende almayı düşünüyorum
tugbactlkya Taner91_zemine ay gece gece yorgunluktan düzgün cümle kuramamışım teşekkür ederim tekrardan 🤣🙃💜
tugbactlkya Taner91_zemine Ama siz alalı 2ngun olmuş sanırım herhangi beğenmediğiniz busey olursa üründe buraya tekrar yazabilir misin bütçemiz kısıtlı boşu boşuna pra vermek istemem
CMC Taner91_zemine ikiprensesannesiiiii tabi bizimki taşınıyor sıkıntı yok illa pencere önü olmasına gerek yok. Ama etlimin pencere önü yada balkona falan bakması lazım yoksa motoru koku yapıyor.
CMC ikiprensesannesiiiii hayır boru falan yok o sizin dediğiniz kaba büyük olanlar sanırım benim dikdörtgen şeklinde