tugbactlkya bende kullanıyorum . İkinci el almıştık geçen yıl, ama çok ses yapıyor çalışırken , o biraz rahatsız ediyor. Onun dışında çok iyi serinletiyor, normal klimadan hiç farkı yok. Borusunu camdan cikariyoruz biz. Ama bu sene nasıl olur bilmiyorum . Geçen yıl faturayı 2 katına çıkarmıştı . Yine öyle olursa kullanmayız beli , zaten yeterince fazla geliyot faturalar