Ben evde hep kendi yaptığım lordan verdim kahvaltıda. Yapımı da çok basit. Günlük sütü kaynattıktan sonra içine göz kararı az bir şey limon sıkıyorum. Kaynarken limonun etkisiyle kesilmeye peynirleşmeye başlıyo. Eğer peynir altı suyu tam ayrılmazsa az bir şey daha limon sıkıyorum. Tüm peynirler suyundan ayrılmış olunca altını kapatıyorum mis gibi lor hazır oluyor. 👍🏻