mummy Merhaba güzel anneler🌸 ek gıdaya 5. Ay başladık şimdi bebeğim 6 aylık oldu iyi gidiyoruz yeni şeyler tatmayı seviyor ben sadece çorba ve yoğurt veriyorum öğleden sonra olmak üzere 1 kez. Dün bir post kafamı karıştırdı siz kahvaltı veriyor musunuz ve peyniri kendiniz mi yapıyorsunuz???
Deletedmom115 mummy 1 ay olmuş kahvaltı verebilirsiniz yani genelde 6. Ayda başlayan bebek 7. Ayında kahvaltı da yapmalı. Başlangıçta lor peyniri daha iyi olur.
Burcu35 mummy Bizde 5.ayımızda başladık ek gıdaya şuan 6 aylık doktorumuz verebilirsin dedi. Çeyreğin çeyreği yumurtayla başla lor yada labne peynir dedi
NaimeYilmaz mummy Tadımı bitirdikten sonra kahvaltı da ekleyebilirsiniz. Ama emiyorsa yine çok ek gıdaya yüklenmenizi önermem. Yumurta sarısı, evde yapılmış lor peyniri, labne verebilirsiniz.
Zeycey Bizde bu ay başlayacağız inşallah ben Sabah ufaktan tattirarak kahvaltıya da başlamayı düşünüyorum, diğer çocuklarıma da öyle başladım
Gozz mummy Labne peyniri verebilirsin kahvaltıda,hormonsuz salatalık,patatesli havuçlu omlet,ılık süt,yoğurt,krep..
fatima mummy aslında çok kolay mesela 1 litre sütü köy üstüne 5-6 kaşık yoğurt atıp kaynatıyorsun o zaten kendiliğinden ayrılıyor 1-2dakika daha kaynattıktan sonra bez torbanın içerisine döküyorsun. sızıyor. azıcık da tuz atıyorum ben kokmasın diye yapımı kolay yani yapabilirsin.. az yapıyoruz ki çabuk bozulabilen bir peynir aklınızda bulunsun yaparsanız az yapın