Arimayaa pembe olanı var o çok kalıcı. Benim makinam 8 kiloluk mesela kullanmak talimatında 5 ve üstü kilolar için 2 kapak diyor yarım ya da 1 kapak da fazladan koyuyorum. Makinayı tıklım tıklım doldurmuyor ve ön yıkamalı yapıyorum çoğu zaman. Mis gibi çıkıyor hepsi. Bir sordunuz 1000 tane şey söyledim ama 😬