nur_karademir66 benim oğlum da da göbek fıtığı vardı şuan 3 ay 10 günlüğüz küçüldü oturuyor yavaş yavaş yerine geçiyor Allah’ın izniyle merak etmeyin çok aglatmamaya dikkat edin sadece 😊bir de devamlı kontrol edin hafifçe dokunarak yumuşak olması gerekiyor sertleşme görürseniz doktora götürün bekletmeden