nur_karademir66 benim kızımda da göbek fıtığı oldu. Şmdi 4 aylık olacak. Nerede ise geçti diyebilirim. Endişe etmeyin, doktorunuzun söylediklerini yapın yeter. Yok göbeğini bağla, yok o bu inanmayın. Kasları geliştikçe göbek topluyor. Sadece çok ağlatmamaya çalışın. Ağladıkça büyüyor, sertleşiyor çünkü. Sert değilse doktorlar sıkıntı yapmıyor. Zaten müdahale gerekse bile 1 yaşından önce olmaz dedi doktorumuz. Bekletiyorlar.