Salliyaa mamaya basladıgımda 3 günde 1 yapmaya basladı ama ben mama meme şeklınde beslıyorum hala doktora götürdüm oda 1 hafta yapamaması normal dedi kakası katı degılse sıkıntı yok dedı bebeklerin bagırsakları cok gelişemediği için sindiremiyolarmış mamayı