Dilaraevin Hanimlar merhabalr 1 aylik bebegim var 3 gunde bir anca kakasini yapiyor normal mi sizce yoksa doktora goturmelimiyim
Nihalalp Dilaraevin canım anne sütü alan bebeklerde bir haftaya kadar normal diyorlar ama hep mi öyle
Sontvbukucu Dilaraevin anne sutu alan bir bebek 10 günde 1 de kaka yapabilir. Bu normal. Mama alıyorsa kabiz olabilir ama kakasi kabiz şeklinde degilse bir sorun yok gibi görünüyor
Sontvbukucu Dilaraevin e o zaman normal. Internetten araştırıp bakin göreceksiniz. 10 gunde 1 bile yapması normal çünkü yediğinin yuzde 90 i su. Cis yaparak atiyor zaten. Sari ve sivi renkli de kakasi olur.
Nihalalp Dilaraevin internette falan anne sütü alan bebekler için normal diyor ama bence bir gostermekte fayda var çünkü daha önce de dediğim gibi benim bebeğim dahil anne sütü alan bebekler tanıdığım kadarıyla günde bir kaç kez yapıyor
DevrimciAnne Dilaraevin 2,5 aylık bebeğim daha yeni doktoruyla görüştüm 2 gün arayla yapıyor sorun yok normal dedi
Haffuse Normalde her gun yapmasi gerek ama 10 gune dek yapmamasi da normal… Yaptigi kakasi nasil normal mi?… Mukuslu degil di mi kontrol ediyormusun?..
Dilaraevin Haffuse hayir normal sulu sivi sari kaka iste ama dedigim gibi hafta ici hastaneye goturcem