deniz-95 bunun tersini söylediğimi sanmıyorum ☺️ Benim oğlum hala ben fazla peynir veya farklı süt ürünü yesem mukuslu ve kar yağmış gibi beyaz noktalı dışkılar . Laktoz alerjisi yok sadece töleransı düşük zamanla alışır dendi .Her bebek farklıdır Dr. Kontrolünde en doğrusunu söylerler .