Lat geçmiş olsun öncelikle , bebeklerde ishal tehlikelidir hızlı sıvı kaybı hele havalar da sıcak seyrediyor . Sarı olması normal zaten altuni rengi vardır sağlıklı bebeklerin gaitasında. Mukuslu ve biraz da beyaz noktalar var ise biraz süt ürünlerine ara verin . Yedğiniz birşeye intölerans gösteriyor muhtemelen bende de aynı sorun oldu özellikle kayısı yediğimde hastanelik olduk . Bebeğim buna karşı ishal ve gazla cevap verdi .aşırı tğkettiğin birşeyi tüketme bir süre deneme yanılma ile kontrol edersin . Ve sık sık emzir çok fazla sıvıya ihtiyacı var şuan.