27 gunluk oldu benim kizimda emzir gazini cikart hergun yika ( bu sicakta isilik olmasin diye) yatir bu sekilde devam cok sukur 😊 belli saatlerde kesin uyanik oluyo sabah 6 gibi hic degismedi gecede 1.5 2 saate kalkar emer gaz ilaci doktor bizede verdi karni sert kullan rahatlar diye ama ishal yapti bagirsak duzenleyiciymis biraktim