Gulserenn-45 kimse ahkam kesmemiş. Fikir sormuşsunuz, herkes fikrini yazmış. Madem ille de bebeğinizi bırakıp gideceksiniz, karşı görüşlerden hoşlanmayacaksınız o zaman neden buaya bunu sordunuz? Çalışıyor olmanız 48 saat görüşmemenizle aynı şey değil ki insanlar da yazmışlar her yaş için 1 gece ayrı kalmak uygun diye. Sizin bileceğiniz iş, ama madem sordunuz ben de söyleyeyim, çocuğumu (heleki 6 aylık küçük bebeğimi) birisine bırakıp da gece yanında olamayacağım şekilde gezmeye eğlenmeye tatile gitmem. Bu benim fikrim.