Gulserenn-45 dışarıdan basit görünebilir ama cok detayı olan hassas bir konu bu. Çocuğu birakip tatile çıkmak. Çocuk için olumlu bir yanı yok bu kesin. Ama anne için de pek olumlu sonuç doğuracağını sanmıyorum.
29 yaşındayım diyelim ki annem beni 6 aylıkken bırakıp tatile çıkmış. Cidden buna ihtiyacın var mıydı diye sorarım yani hesap sormak gibi degil merak ederim benden uzak kalmak pahasına tatil ihtiyacını mi giderdi yoksa benden uzak kalmak için bahane arayıp tatile mi gitti diye.
Bu arada 1 yaş doğum günü fotograflarimda aşırı mutsuz çıkmışım, o fotoğraflara bakıp bakıp üzülürüm, annem hastanedeymiş bana babam ve halam bakıyormuş :')