R_y_M öncelikle seni üzen ne varsa aklindan çıkar sadece bebegine odaklan bebek uyudugunda ev isiyle temizlikle ugrasmaktansa kendini dinlendir ve mutlaka kendine yeme icme düzeni oluştur
Bende ilk zaman hep meme+mama gidiyordum 2 bucuk aylikken tamamen kesildi sütüm birden bire stres yorgunluk ve uykusuzluktan ben biberonu tamamen cikardim hayatimizdan ve eds ile emzirmeye başladım ve birde yemek yemek nedir unutmuştum bebegim aglasa da onu kanguruya koyup o aglarken bile yemeyi ihmal etmedim (benim bebegim kolikti uyanik oldugu her saniye nefessiz kalacak kadar ağlardı hic durmadan) o uyuyunca bende sagim yapip dinlendim yada uyudum 3saatte bi 15 dakka sagima devam ettim (süt gelmese bile) özellikle süt yapsin diye bisey yemedim damlalar falan hiç ise yaramadi bende ama tabi her bünye farklıdır
- Ayda mamayi tamamen bırakıp sadece anne sütüyle devam ettim🤗
Hee bu arada bebegim emzik kullaniyordu ama sütüm gelsin diye devamli emzirdigim icin emzigi artik istemedi beni emmek istedigi icin emzik de bıraktı
Bunlari yapabilirsen sütün gelir inşallah 🥰