Selin648 Bana da 3 yaşındayken aynısı olmuş ve tüm derim kalkmış göğüs bölgesinde. Doktorların verdiği kremler ve o kısmın hep açık kalması sonucu tamamen iyileşmiş. Çok küçük beyaz bir iz var sadece ince 1 cm kadar bir çizik gibi. Doktorlarınızın yönlendirmelerini takip edin o yaşlarda inanılmaz büyüme hormonu salgılıyor bebekler ve çok çabuk iyileşiyorlar. Geçmiş olsun.