Kızlar bebeğimin göğsünün üstüne su döküldü bir kaç yerinde çok az deri kalktı diğer yerlerde çok şükür su toplamadı hastaneye götürdük açık kalsın dedi krem ve antibiyotik şurup verdi iz kalmaması için kantoron yağı aldım şimdi nasıl kullanılır napmam lazım iz kalmaması için önerdiğiniz birşey var mı lütfen moralim çok bozuk