Kasev nasıl oldu inann bilmiyorum dogum ypatgmda sütüm hemen geldi ama bebegimin kan şekeri alt sınırrdaydı mama ver dedi hemşire biberon ile verdik şuan emzik biberon kullanıyor meme reddi yapmadı ha yapmıcagının tabiki garantisi yok ama yengemlerde hep bu şekdle büyüttü bir problem olmadı