Kasev bence şırıngayla devam et çoğalacak kadar. Ben şırıngayla verirken bir sorun yoktu biberon verdikten sonra uğraşsız ağzına aktığı için hemen meme reddi yaşanmasada memede ağzına akmasını bekledi doğru düzgün emmedi sütüm azaldı ve bidaha çoğaltamadım. Bırakıp mama ile devam etmek zorunda kaldık.