AdaPrenses _hamisanne bebegıme ıyıkı almısım dedıgım bır gerec.nereye gıdersem yanımda goturuyorum .mutfakta yemek yaparken yanıma koyuyorum balkona vs.arkaya saga sola dustu derdı yok.mamasını bıle onda yedırıyorum
_YanakReisinAnnesii _hamisanne büyüdükçe banyo yaptırmak inanılmaz zor bir hal almıştı ama bu bahsettiğiniz oturak sayesinde çok kolay bir şekilde yıkıyorum artık 👍
Rainnnn _hamisanne oaram olsa bumbo mu ne onu alırdım ama yoktu babyjeam aldım banyo yaparken efsane kolay
Defneada- BuzluKahve ben bulamadım bu ürünü banyo oturacağım yazıyorum ancak çıkmıyor rica etsem linkini atabilir misiniz
BuzluKahve Defneada- benim kullandığımın linkini ekliyorum. Ben 1 sene önce yaklaşık 60-70 kiraya almıştım tabi😬 Belki baska yerlerde daha uyguna bulursunuz. https://ty.gl/9udb4se3lx