gokce24 bnmyavrm yoook eleştirmeleri takmayın kime ne. Benim derdim o değil ben sadece ne bileyim varken hep meme ile emerek doysun isterdim ama çok yoruldum 4 ayda
balliordek Gel sarılalım ❤️ Linçleyecek olan beni de linçleyebilir bebek nasıl huzurluysa o şekilde ilerlenmeli çocuğu ağlata ağlata memede meme diye tutturmanın anlamı yok. Elimizden geleni yaptık, gerisi takdiri ilahi. Yalnız değilsin. 🌼
gokce24 balliordek ah canım ❤️ Yok olmayınca olmuyor eşim dedi ki en sonunda sen kendini hasta edeceksin gerek var mı ya nasıl mutluysa öyle yap. Bende saldım gitti 😃
Elifinannesii_ Bende pes edecek raddeye geldim direniyorum. Benim sütüm var emmek istemiyor çıldıracağım artık saatlerce pompa ile süt sağıyorum resmen makineye bağlı yaşıyorum ve çok bıktım bazen diyorum keşke mama içsede kurtulsam . Kızım mamada içmiyor asla mamayı kabul etmiyor yüzüme püskürtüyor
gokce24 Elifinannesii_ mamanın markasını mı değişsen sma yı severek içiyor bizimki. Ah keşke bi sağışta bi biberon gelse de bende sağıp versem emmese de olur gerçi o daha da zor Allah kolaylık versin
gokce24 Cloudsmom aynen ya gel de sen dinlen sanki dinlenecek vakit var da dinlen diyenler gelsin çocuğa baksın 😃
Elifinannesiiiiiiiiii gokce24 seni çok iyi anlıyorum. 6 aya kadar zor emzirdim. Mama veriyorum. Kilosu iyiydi çişli bezde alıyordum sürekli. Mama vermeye başladım hiç durmayan bebeğim sakinleşti. Galiba stres yapıyordum sütümden ona geçiyordu. Süt azaldığı için birdrn fazla gelsin istiyordu falan filan. Hiç üzülme canım sen elinden geleninyapmıssın
gokce24 Elifinannesiiiiiiiiii sütten hiçbir şey geçmez ben buna pek inanmıyorum. Ancak hisleri anlıyor olabilir. Aynı benim durumum sen beni çok iyi anlamışsındır ❤️ Aman sağlıklı olsunlar da
Rika gokce24 ben emzirdigim surede rahat etmistim agladikca meme veriyordum. Aslinda cocuk bakiminda kolay olan hicbir sey yok emzirmek ya da mama vermek. Biraz sabir gerektiriyor her sey. Allah saglik versin annenin psikolojisi iyi olunca bebegin de iyi oluyor. Nasil mutluysanjz oyle yapin🌺
gokce24 gizzzy35 yok artık üzmüyorum evet keşke emse doysa da şak diye çıkarıp verebilsem. Mama için de şöyle yapın kolaylık olur sabahtan suyu kaynatın lazım oldukça altına sadece 10 saniye açıp ısıtın çok büyük kolaylık oluyor öyle hazır olunca
gokce24 BuseBlt apayrı bi durum sizinki stres üzüntüden kesilmiş olabilir benim üzüldüğüm varken istememesi mutluluğu mamada bulması😄 sadece benim sütümle doymaması. Oluruna bıraktım bende sağlıklı olsunlarda
gokce24 Sontvbukucu yok kesinlikle öyle demek istemedim ama yetmediği yerde de vericem napayım keşke bol bol olsa da hep doyabilse.
gokce24 gizzzy35 daha o boyuta ulaşmadık cezvede ısıtmak yetiyor da bakalım sonrası nasıl olacak aklımda olsun ❤️
Elifinannesii_ gokce24 çok zor ya gece gündüz sağım yapıyorum bıktım artık sosyal hayat 0 …. Bi yere gitsek süt dışarıda 3 saati geçmemeli geçerse çöp oluyor . Keşke mama içse diyorum .Aptamil ve sma kullandık ikiside duruyor
Elifinannesiiiiiiiiii gokce24 evet canım çok iyi anladım seni. Yalnız bu konuda anlaşamadık sütten yediklerimizde geçiyor stres yaptığımızda artan değişen hormonlarımızda geçiyor o sebeple söyledim
gokce24 Elifinannesii_ nasıl biberondan anne sütü ve formül sütü ayırt edebiliyor el kadar bebek ya bu nesli hiç anlamış değilim 😄
Sedakr42 Papatyamkuzum vallahi bende aynı durumdayım o kadar emziriyorum yarım saat geçmeden tekrar meme istiyor ağlıyor durmuyor. Ama mama içince kesintisiz 2 saat mutlu bende artık meme+mama olarak devam ediyorum şu dşardan müdahale eden insanlardan da nefret ediyorum
gokce24 Sedakr42 dışardaki bir daha derse ‘sana ne’ diyin kim olursa olsun. Kime ne ya sizin bebeğinizden. Ne meraklı bu insanlar her şeylere burunlarını sokmaya. Bana da aksine herkes mama ver bu kadar yıpratma kendini diyordu da hayır karışmayın işime diyip duruyordum.
Papatyamkuzum Sedakr42 neredeyse tamamen sütüm kesildi. Artık sadece mama veriyorum. Bu beni kötü bi anne yapmıyo. Kızım ağladığında annem meme ver diyodu sütüm yok memede midesini bulandırıyo demekten yoruldum. En son kendi de gördü de bişey demedi artık.