Kesinlikle izletmeyin ben 6ci aydan 16ci aya kadar izlettim çok zararieini gördük çocuğum gelişimi geriledi atiptik bulgulara bile sebeb oldu doktor tam gelişme ogrenme çağında izlermissin çocuk hiç birsey öğrenememis dedi şu an kapattık bir kaç haftadır toparlamaya calisiyieuz inşallah toparlanır😞