Sindamek Trkanmete yaa sormayın evi değiştirmeyi düşünüyorum giderdenmi acaba diye o derece nefret ettim ama deterjan da değiştirdim.. Çok fazla kusuyor bebeğim ona yordum artık ama ne bileyim 2 aylık bebeiçk kusmuğu da bu kdr kokar mı evden soğudum o derede
Trkanmete Sindamek bebek kusmuğundan olacağını sanmıyorum. Makinanızın kapağın lastiğini sirke karbonatla iyice silin. Ben böyle üstesinden gelebikdim.
findiginannesi_ Sindamek Ben asla kapatmam içinde nem olur kokar diye .aklıma başka bişey de gelmedi ya düzelir inşallah
Nazlican Sindamek henüz çamasır yıkamadım dün gene yüksek ısıda boş çalıştırdım içine de bulaşık tableti attım bu kez Bi bu kalmıştı bakalım
48316ELIZAN Sindamek o zaman beyaz sirke ve karbonatla biraz da deterjanla makina fisini cekip sungerle ovun lastigi de dahil .90da calistirin makina bitince kapagini acik birakin kuru kalsin ici .
Hayatiseyretmeyegelmisim Sindamek makinenizi 3 ayda bir Marc ile yıkayın boş bir şekilde uzun suretbir çiçek kokusu kalıyor miss 🤤 unutmayın markası MARC olucak
Sindamek Çok teşekkürederim herkese hepsini denedim koku devam ediyor. Komşuma verdim denesin diye çamaşırları koku kaldı kusmuk diyorum artık başka bir beden gelmiyo ana 2 aylık bebekte böyle kokuturmu bilmem.