Sindamek canım deterjan konulan gözü çıkarıp baktın mı hiç ? Bir ara bende de böyleydi. Eşim sürekli pantolonlarım kokuyor deyip duruyordu.
Sonra tesadüfen farkettim. Toz deterjan giderden gitmemil birikmiş ve topak olarak orda kalmış. Kim bilir neleri temiz giymedik 🙄 hazneyi çıkardım , iyice yıkadım, deterjanı çektiği yerdeki birikintileri temizledim filan sorun çözüldü.