happy___ 48316ELIZAN hormonların yükselip birden düşmesinden kaynaklanıyor. Sağlık ocağından doktora bemiks evigen ampül bir de çinko yazdırdım . Saçlarıma sürüyorum üç. Gün kalıyor . Üç bekletip üç gün sürüyorum. Dökülme azaldı. Dökülen yerler tekrar çıkıyor. Yazık saçlarına kestirme. Sağlık ocağına sorsana doktor mutlaka bir şey önerir.
48316ELIZAN happy___ bemiks,evigen,bepatnhen badem yagi ,zeytinyagi karisimim var kullaniyorum burda bi bayan tavsiye etmisti ordan gormustum bana etki etmedi .
48316ELIZAN NotNilara 2 bucuk ay falan emzirdim sutumde yok aksine ama yapi olarak celimsizde degilim sebze falanda cok tuketmeme ragmen boyle 2.gebelikte demek ki tamamen kel kalicam onu da gectim saclarimda beyazlarda birden artmaya basladi .
happy___ 48316ELIZAN kazıtmak çözüm olmaz boşuna kestireceksiniz saçınızı. Ben argan yağı sürüyordum o çok iyi gelmişti . Ama orijinal ürün bulmanız lazım. Komşumuz kanserdi saçları dökülmüştü ona verdim hatta . Argan yağını da deneyin. Eşim saçını hep kazıtıyor sarımsak sürüyor yine dökülüyor. Onun genetik tabi de .argan yağını deneyin bir de . Vitamin ampüller benim dökülmeyi durdurdu. Sizde işe yaramamış
Selin1234 48316ELIZAN o sadece vitaminler bakmıyor cilt derine bakıyorlar genel kapsamlı tahlili yapıyor benim ilk doğumundan sonra gitmiştim bana bir ilaç vermişti ve çok işime yaramıyor kesilmişti
1balkizannesi 48316ELIZAN Ben evlendiğimde kazıttım sonra gür olmadı uzaması 2 yılı buldu şal yaparken topuz falan yapamıyordum doğru düzgün yani kötü duruyordu yazın falan sıkıntı oluyordu hep böyle takıyordum çünkü sevmiyorum öyle. ben tavsiye etmiyorum ya kazımayı
sevim_kos 48316ELIZAN kesince dökülme niye azalsın. Dökülme köküyle alakalı bi şey. Ama uzun saç değil kısa saç olur yerler tek farkı bu olur. Vitaminlerinize baktırın vitamin eksikliğinden dökülür