4 ay 18 günden bildiriyorum hala ayaktayım 🤦🏼♀️ Yeminle birisi hislerime tercüman olup post açmış 👏🏻👏🏻 bu kadar mı aynı şeyleri yaşar bütün çocuklar. Uykuyla savaş, oyuncaktan sıkılıp ağlama, hırçınlaşma, sadece bağırarak ağlama ama gözde yaş yok, kucakta bile memnun olmama, ayakta sallanmaya direnme, salıncakta pusette oyun halısında asla tek durmak istemem, yetmezmiş gibi bitmeyen gaz problemimiz… max 30 dk gündüz uykusu oda gözü açık. Gece saat başı uyanma 😒😒 cidden tuvalete gidecek aralık kolluyorum bazen.. Hepimize bu dönemde ciddi anlamda sakinlik sabır diliyorum 😄