4 aylık oldu. Uyku vakti gelince çığlık çığlığa bağırıyor. Ağlamak da değil çığlık atıyor sürekli. Kucağımda sallıyorum zaten ayakta sallanmayı kabul etmiyor. Sakinleştirene kdar mücadele ediyoruz. Ağzıma burnuma saldırıyor emmek mi istiyor diye emzireyim diyorum birwz çekip bırakıyor. Sonra yine çığlık. Yorulunca galiba uyuyore onda max 30 dk. Ayy atak mı bu gaz mı ne bu hergün yeni bir huy çıkarıyor yetişemiyorum 🥲🥲