Isteboylebisey Bedsssss bizim biberonun aynısı kedisine kadar🤭 bunun büyüğünü kullanıyoruz biz de su içmek için
Bedsssss Isteboylebisey ben normal avent biberonu kullanıyorum ve oğlum kendisi icebiliyor tutup. Yani sizce grekli mi bu almalı mıyım
Isteboylebisey Bedsssss bu fotodaki ağzı kopuyo kocaman oluyo kaç kere boğazına kaçırdı suyu. Bundan alma bence avent nasil bilmiyorum ama tutabilecegi kulpları varsa çocuk kendisi içince mutlu oluyo. Bizimki alir eline geze geze içer çok seviyor. Alabilirsin yani bence
Bedsssss Alse35 benim oğlum doğduğu andan beri biberondan su içiyor ve şuan kendi eliyle tutup icebiliyor (avent) Sizce almalı myim illa alıştırma bardagi?
Alse35 Bedsssss yok işte tutabiliyorsa ekstra pra vermeye gerek yok bence suluğu dışarıda da rahat kullanabilirsiniz diye önerdim almasaydım bardakla devam ederdim alıştırma bardağına gerek yokmuş avent pipetli bardak diye geçiyo fiyatlar çok yükselmiş muadilini alabilirsiniz
Nursena0606 Bedsssss bunun 240 ml olanı var bende. 5.aydan beri kullanıyorum. Emmediği sürece damlama yapmıyor. Kendi akma yapmıyor.
Bedsssss Nursena0606 avent biberonu da öyle ve onu kullaniyirum O yüzden alıp almamakta kararsız kaldım
S_x_w Bedsssss ucu biberon gibi değil daha geniş ancak bu çok kötü 🙄😒 denedim hem su akıtıyor hem de kapatırken kulpları ve Emzik kısmı aynı yöne denk gelmiyor deli ediyor insanı 2-3 gün dayanabildim başka aldım..bardak şeklinde kulplu da denedim Munckhin marka ama en beğendiğim nuk action cup oldu..bu pipetli ve dökülmüyor..benim kızım 9 aylık falan pipet kullanmaya başlamıştı
Eessiinn Bedsssss Onlar sandığımızdan daha zekiler emin olun içmeyi hemen öğreniyorlar. Benim oğlum meme reddine çok müsait çünkü sütüm tazyikli geliyor ona rağmen bir sorun yaşamadık.
Nursena0606 Bedsssss biberonlarda kendi kendine akma var. Hepsinde aynı ve genzine kaçabilir. Çünkü mama ile suyun yoğunluğu aynı değil. Birde bunlar daha pratik oluyor dışarı falan çıkınca.
mamanveutdormir Bedsssss almanı tavsiye ederim 4.5 aylıkken ek gıdaya başladık o zamandan bu yana kullanıyorum (8.5 aylık kızım) biberonla aynı değil. Ben nuk marka almıştım sıfır damlatma istediği kadar atsın fırlatsın düşürsün hiç akıtmıyor suyu gayet memnunum şimdi yatarak içmeyi sevmediğinden pipetlisine geçtik
Bedsssss mamanveutdormir avent kullanıyorum biberon olarak ve kendisi eline alıp içiyor,akitma flan ypmiyor gene de almalı myim sizce
mamanveutdormir Bedsssss istiyorsan bikaç ay için alma kaç aylık bilmiyorum ama pipetli olana alıştırırsın öyle bişey alırsın. tamamen karar senin bebeğinin kullanmayacağını düşünüyorsan boşuna para verme
Kplnnn Benim oğlum suyu biberonla almadı bu suluğu aldım aynısının mavisi artık yüzü buruşa buruşa içiyo birazcık😄 kaşıkla da vermesi zor oluyor dökülüyor ağzının kenarından diliyle ittiriyor bununla hem dişlerini kaşıyor oyalanıyor biraz
Duyulurum Bedsssss Evet alıştırma bardağı bu. Görseldeki ürünü hiç önermiyorum ucundaki silikon çok çabuk deforme oldu
Duyulurum Bedsssss alıştırma bardağı yalnızca bu ürünü aldım. Sonra pipetli suluga geçtim. avent 300 ml olan pipetli suluktan kullandım hala kullaniyoruz 21 aylık oğlum. 9 - 10 aydan önce pipetten çekebilirler mi emin değilim
Angel00 Bedsssss tabiki çekebiliyor hatta çektiği suyu tükürebiliyor 🙂 rahatlıkla içiyor ve hiç dökülmüyor önceki suluğu üstünü ıslatıyordu hep dökülüyordu
Peki Bedsssss kullandım canım hem de çok da uzun süre kullandım benim kızım biberonu hiç istemedi 3 aydan sonra bunu verdim ek gıdaya geçtiğinde kendi kendine alıp bununla suyunu içmeye başladı 1 yaşına kadar kullandım ayrıca biberli sulugu da var birine süt birine su veriyordum öyle