Bedsssss Uygulama yavaştan alıştırma bardağına gecmemi istiyor ama ben normal bardak sanmıştım nette böyle bir şey gösteriyor yani normal biberona benzemiyor mu bu sizler kullandinz mi anneler ?? Ve kaçıncı ayda
TheBaby Bedsssss Ben bunların alayını kullandım desem canım😄 halen çay kaşığından içiyor kabul etmiyor. 1 yaşı geçtik üstelik
Zlm Bedsssss benimki 1 yasind 4 aylıkken ek gıdaya başladım ben o zamanlar bu tarz bir bardak kullanıyordum 7 aylıkken pipetli sular geçtim ama o zamanlar kadar hep ilk baştan beri bardakla ya da şişeyle de veriyordum hepsi ile içebiliyor
Hahahahah12 Bedsssss dün bundan şipariş verdim. Kargo beklıyorum .Kaşıkla içermek zor oluyor 8 aylık olduk . İnş biberon da akıtmıyodr 😂😂
Eessiinn Bedsssss Bebeğim ek gıdaya geçtiğinde aventin alıştırma bardağını almıştım onu kullanıyor çok da memnunum. Sanırım meme reddi yapmasından korkuyorsunuz öyle bir şeye sebep olmuyor ucu meme ucundan tamamen farklı olduğu için bebeğin kafası karışmıyor. Almanızı kesinlikle öneririm.
TheBaby Bedsssss Yok canım tamamen benim bebekle alakalı. Elini sürmüyor. Böyle o kadar zorki. İnşallah alışır hemen sizinki
Bedsssss TheBaby Sizce ben almalı mıyım ve anlamadm normal bebek biberonunun aynısı gibi duruyor sadece tutmak için yeri var
Ktannesi Bedsssss ben alıştırma bardağı yerine tutma aparatı ve biberon ucu almıştım Benim bebeğim kullanıyor baya. Hep kendi içmek istiyor ondan hatta
Bedsssss Hahahahah12 Ben hiç kaşık kullanmiyorum biberonu veriyorum eline içiyor O yüzden bunu alsam mı almasam mi kararsız kaldım Ama pipetli yani oğlum çekemez diye de düşünüyorum
koalaninannesii Hahahahah12 alıştırma bardağı sadece sanırım Chicco nun ki altmıyor bende aventle Chicco var avent berbat çevirince akmıyor ama ucu değişce foş diye akıyor ve emzik çok geniş ve içerkende fazla su akıyor bazen boğulucak gibi oluyor ama Chicco dan memnunum akıtmıyor ama biberonda aynı işi görüyor açıkçası bir de en erken pipetlilere geçmek gerek bence
Bedsssss Eessiinn Öyle mi dersinz ya birde benim oğlum pipetinden çekip içemez diye düşünüyorum o yüzden
Eessiinn Bedsssss Onlar sandığımızdan daha zekiler emin olun içmeyi hemen öğreniyorlar. Benim oğlum meme reddine çok müsait çünkü sütüm tazyikli geliyor ona rağmen bir sorun yaşamadık.
sedaozan Bedsssss . normal biberon değil ağız kısmı farklı ama ben bundan aldım ve ağız kısmı hemen delindi ve akıttı oğlum boğuluyordu sürekli tavsiye etmem bu mekayı farklı markalara da bakın isterseniz
Bedsssss Hahahahah12 8 ay 19 gunluguz Ama oğlum biberonla kendisi icebiliyor zten Yani kaşıkla hiç vermedm ben su falan. Ama alistirma bardagndaki pipeti oğlum daha çekemez diye düşünüyorum
Bedsssss Ktannesi benim oğlum kendisi biberonu tutup çok rahat şekilde içiyor ama alıştırma bardagnda pipet var yani kararsız kaldım çok
Alse35 Bedsssss 7. Ayın başında su vermeye başladım bardaktan içirdim direk bir de aventin suluğunu almıştım akıtmıyor onu veriyorum eline çok küçük değilse suluk alın
Bedsssss Alse35 benim oğlum doğduğu andan beri biberondan su içiyor ve şuan kendi eliyle tutup icebiliyor (avent) Sizce almalı myim illa alıştırma bardagi?
Aloneeee Bedsssss alıştırma bardağında pipet yok cnm. Bu da alıştırma bardağı mesela ama pipetli değil ucu silikon evet ama biberon ucundan farklı. Ama ztn suyu biberon ile içiyormuş yani içebildiği birşey var niye bundan almak istiyorsun ki