Aaysenurrrrr valla canım benim kızım yeni dogdugunda antibiyotik tedavisi aldı oda bağırsaktaki zararlı bakteri yok ettiği gibi yararlı bakterileri de yok eder bağırsağın toparlanması baya zaman alır dedi .poposu çok aciyodu artık hem gaz hem diski yapamadigi için .tek çare ya fitil ya lavman dedi .bende lavman tercih etmedim o daha çok bağımlılık yapar diye .büyük degilki o zamanlar küçüktü yemekle yardımcı olayım .şimdi çok şükür 20 aylık yemekle az çok yardımcı oluyorum tuvalet yapmasına