@Ayseyilmaz61 canım benim bebeğimin bagırsakları gelişmemişti 38.haftalıkken dogdu tam bu nedenle kaka yapmakta aşırı derecede zorlanıyordu ve her saniyesi ıkınmakla geçiyordu 3 ay boyunca sadece anne sütü aldı 3 aydan sonra anne sütü ve mama almaya başladı Aptamil kullanıyoruz o zamandan bu yana gayet memnunum ve oğlumu bu mama düzeltti diyebilirim zorlanan bebeğime hemen etkisini gösterdi bir iki hafta içerisinde rahat rahat yapmaya başladı çok şükür ve sorunumuz ortadan kalktı gaz ve kaka problemi için bire bir Aptamil öneririm bagırsaklarınada iyi gelir diye düşünüyorum bizde bazen internetten bezende eczaneden alıyoruz böyle kokusu un gibi güzel bir kokusu var şuan 5.5 aylıgız kilosu 10 kilo boyu 70 cm Aptamil biraz kilo aldırıyor canım ek gıdalara başlama zamanımız geldi zaten ek gıdalarla birlikte mamayı biraz daha azaltarak devam etmek istiyorum Allah’ın izniyle anne sütü de alıyor hala aynı zamanda ☺️🙏🏻