Merhaba kızlar hipp 1 kullanıyorum 4 aylık kızım anne sütü alamıyor internetten uyguna bulup alıyoruz bazen mamayi da mamada bi koku var geldi bana Sizinkiler de değişik kokuyor mu bide resim atamadim bazı kutularda ambalaj farkı oluyor kızım bağırsak enfeksiyonu geciriyo o yüzden mi dedik yarin eczaneden alıp bakacaz koku var mi diye bebek de gelismiyormus değişmeyi de düşündüm aptamil denesek mi önerdiğiniz bi mama var mi