Alpylmz busra_tarkan_47 90 gün oldu dogum yapalı hala olmadım ama karnım sürekli adet olacak mış gibi sancı giryo
GizeminEdizi busra_tarkan_47 benim hayatımın hatası .Kasım’da yaptitdigim şey hala etksii devam ediyor ,Mart’ta regl oldum en son,adet söktürücü bile yaramadı.
Ozlem2904 busra_tarkan_47 5aydr olmuyorum ilk 1 sene normal diye biliyorum 1.sene dolunca gitmeyi düşünüyorum eğer o zamana kadar olmazsam
busra_tarkan_47 GizeminEdizi ben 5 senelik evliyim 3 sene boyunca hep kullandım. Tabi bende kilo aldım. Şuanda vermeye çalışıyorum kilolarimi, 😏 ya spiral taktiricam yada aylık iğneler korunucam
GizeminEdizi busra_tarkan_47 benim adet duzenimi mahvetti o yüzden kendimi hiç affedemiyorum zaten fazla kullanmak zararliymis,bence bir daha yaptırmayın.
Deletedmom_28 busra_tarkan_47 Bende 3 ay önce dogum yaptım bebeğim 2 aylıkken oldum reglli ama bu ay olmadım🤷🏻♀️