Cilekbebeginannesi felis gece uyurken. Terlerse sırtı ben küçük bı havlu kağıt yada. İnce bir bez koyuyorum. Çorabı da geceleri yeni yeni çıkarmaya basladik
Asl90 Cilekbebeginannesi 27 derece üstünde tek zıbın yeterli korkmayın birşey olmaz. Deneyin bebeğinizinde daha rahat ettiğini göreceksiniz.
fzehraaltay İzmir bildiğiniz gibi cehennem o yüzden sadece delikli olan zıbın gece esinti olursa üzerine müslin
Irmakprensesinannesi Cilekbebeginannesi vLla direk kolsuz zibinla yatırın şuan mesela esim 27 28 derece askılı zibin ince şort la uyuyor gayet tr usumuyor
Irmakprensesinannesi Bilgeliya kolu bacağı soğuk olması üşüdüm anlamına gelmez önemli olan burnu ve ensesi dır sıcaksa usumuyordur