Benkimimki Bizim doktor kolları ve bacakları açıkta kalsa/soğuk olsa sorun olmaz yeterki ayaklarını ve göğsünü iyi koruyun demişti. Ben 26-27 derece evde kısa kol zıbın ve ince taytla yatırıyorum ama terli kalkarsa bir müddet sırtına ince yelek ve ayaklarına ince çorap giydiriyorum, sonrasında da çıkartıyorum.