Irmakprensesinannesi Kader_can pusette bağlamayın elinj kolunu bebek arabasına yerleştirin sadece öyle durur muhtemeln pusetin üstüne oyuncak koyun mesela ben kızımı pusette hiç baglamadim mesela ama hiç te bisi olmadı çok sikinti olmuyor
Kader_can Irmakprensesinannesi baglamadim hic rahat olsun diye kucuk zaten dönüp düşme sansi yok zaten gözüm hep üstünde oluyor
yusufmertmom Kader_can dışa dönük koyuyorum etrafı izlesin diye ama 3,5 aylıkken falan oğlumda ağlamıştı 5 aylıkken tekrar aldım çünkü kucaktan inmiyordu hiç iş yaptırmıyor. Bu sefer sevdi hatta ayna karşısına geçim kendisine baksın daha çok seviyor
Kader_can yusufmertmom ben diger turlu koydum ondanmi sevmedi acaba kucagimda cok duruyor artik yorgunluktan kollarım tutmuyor diye aldim durmadı simdi kucakta eskisi kadar durmuyor yeniden denemem lazim 😀
Kader_can AyazisMom evet olabilir suan yeni yeni keşfediyor beni takip ediyor sürekli denemeliyim insallah sever 😊
AyazisMom Kader_can Bence sever benim oğlum bayılıyordu şuan 8 aylıgız içine zor sıgıyoruz ama vazgeçemedik pusetten hala arabaya onu takıyorum diğerine geçemedik 😂
yusufmertmom Kader_can dene dene 😂 ben sık sık yere bırakıp eline oyuncak veriyorum. Hem sağa sola dönüyor hem oyun oynuyor kendince
Poyris Kader_can benımki de aynj, çözüm olarak, kanguruda bulduk , dışarı donük şekilde olmak şartıyla tabiii….
ftsdmrhn Benimkide puseti hiç sevmiyordi, ben direkt bebek arabasna koydum öyle alıştı. Puseti evde bile kullanmadık dayilir.
Rose-leaf Tek olmadığımı bilmek güzel 🥲 kızım da hiç sevmiyor millete yolda baktıkça uyuyan bebekleri gördükçe Allahım neden diyorum bazen bi elimde kızım bi elimde araba oluyor bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorum arkadaşlarım çık gel diyorlar gelde çık….
Denizanasi92 Kader_can başta bizimde öyleydi (arabadan bahsediyorm) kullana kullana alıştı. Puseti kullanamadım sevmiyor onu hiç