Kader_can Kızlar bebeğim puseti sevmiyor yada bebek arabasını,normalde arabada duruyor pusetle ama bebek arabasina koyunca durmuyor ne yapmam lazim bebek arabasizda biryere gidilmiyor malum 3aylik bebegim bu sorunu yaşayan varmi çözüm bulabildinizmi
Busra2013 Kader_can bu ben kız hıc dıssrı cıkmıom cıkıncads kucagıma alıol araba bosa almısım resmen kanguruda durmuo kucagıma alıom ole cıkıom tabı el kol kalmıo bende
yusufmertmom Kader_can öyle devam ediyor maalesef. Puseti hiç kullanmadık bebek arabasında eh işte yani
Pol34 Kader_can benim bebem 1 aylıkken başladı pusette bebek arabasında mızmızlanmaya 13 aylık oldu tam gaz devam. Bi yere gidince hem bebek arabasını itip hem kucağımda taşıyordum. Bisiklet sever dediler aldım yine aynı
asiltonunmommysi Kader_can uyku saati olunca çıkıyorum pusette uyuyor, 5 aya kadar duruyordu uyanıkkende şu an durmuyor arada bi ilgisini çeken yeni oyuncak falan olursa anca duruyor. Büyük sepetinin içine yatak konumundaykrn oturtuyorum oyuncak kitap falan koyuyorum önüne öyle çıkıyorum çarşıya falan onun için tabi sizinkinin biraz büyümesi lazım. İlerisi için söylemek istedim aklınızda kalsın diye
Kader_can Busra2013 özeniyorum duran çocukları valla evde artik patliycam bi elimde çanta bi elimde çocukta zor geliyor
Busra2013 Kader_can aynıyım valla sz once anneme gelıodum 10 dk var arsds cantam sırtımdsydı bırden ıkı koluda cıkmasınmı yerınden bı elımde kız bı elımd ecsnta hava sıcsk kız arada aglıo cıktıgıma pısman oldum
Irmakprensesinannesi Kader_can pusette bağlamayın elinj kolunu bebek arabasına yerleştirin sadece öyle durur muhtemeln pusetin üstüne oyuncak koyun mesela ben kızımı pusette hiç baglamadim mesela ama hiç te bisi olmadı çok sikinti olmuyor
Kader_can yusufmertmom kanguru da aldim 10 dk duruyor bi etrafa bakıyor ne olduğunu şaşırıyor galiba sonra bir yerine bsey olmuş gibi agliyor hemen cikartyorum şansım yokmuş ne tarafa dönük koyuyorsunuz kanguruya 😊
Kader_can Busra2013 ayni durumu bende yaşadım anneme giderken durmadı kucagima alma sansimda yoktu koşarak gittim bebek arabasıyla
yusufmertmom Kader_can dışa dönük koyuyorum etrafı izlesin diye ama 3,5 aylıkken falan oğlumda ağlamıştı 5 aylıkken tekrar aldım çünkü kucaktan inmiyordu hiç iş yaptırmıyor. Bu sefer sevdi hatta ayna karşısına geçim kendisine baksın daha çok seviyor
Pol34 Kader_can valla çok özeniyorum. Geçen mezig Çetinkaya var onun instasında gördüm bebesi bebek arabasını görünce ağlayıp binmek istiyor. Vay anasını be dedim izlerken 😅
Busra2013 Kader_can hahaha aynı ben😂😂😂ay valla dısarda goruom mıllet arabaya koymus gezdırıp bebek uyumus yada bakınıo dıom mılletekı sansa bak bıde bana bak evde hapıs olmusum bunları yasamamak ıcın valla
Kader_can Pol34 komşunun kolik bebeği var sakinleşsin diye pusete koyuyor susuyor çocuk bizimki kolik değil ondanmi acaba 😀
Ilaydacimen0325- Kader_can benimde bebeğim sevmiyordu evde hergün bindirip gezdirdim evin içinde hatta işleri bile öyle yaptım bi ara oda alıştı dışarı çıktığımızda alışık olduğu için ağlamadı zamanla deneyin belki işe yarar🎈
Kader_can Ilaydacimen0325- denedim denemezmiyim hic 😊 odadan odaya gidip geliyordum durmadı dedim belki dışarıda hava alinca hosuna gider ama yok
Pol34 Kader_can olabilir 😅 çocuğuma kitapta hayvanları gösterirken koala ve yavrusuna bak seninle ben diyorum hep 😅
AyazisMom Kader_can puset dönenceleri var renkli şeyler yeni yeni ilgisini çekmeye başlamıştır tam zamanı bence işinizi kolaylaştırır 😊
Kader_can AyazisMom evet olabilir suan yeni yeni keşfediyor beni takip ediyor sürekli denemeliyim insallah sever 😊