DuyguSentrk canım benim kızımın da göğsüne süt gelmişti ben duş esnasında sabun ile ovaladım ikinci defasında yumuşadı geçti hergün göğsünü ovalıyorum iltihap diye birşey oluşmaz aksine o st gelincr çocuk ağlıyor acı hissediyor bebek yağı ile her gün masaş yapın sabun ile obalayın birkaç güne kalmaz geçer aynısını geçen hafta yaşadım şükür şuan birşey kaşmadı