Kızlar merhaba henüz 1 aylık bir kızım var ve doğduğundan beri gögüslerinde süt toplanmış bildiğiniz meme gibi duruyor öncesinde sadece sol gögsünde vardı şimdi sağ taraftada olmuş doktorumuza mesaj attım sordum hiç bir şekilde ellemeyin enfeksiyon kapabilir eğer kızarıklık olursa getirin kendi kendine geçecektir dedi kızarıklık fln yok çok şükür ama hala geçmedi lütfen bilen birisi yardım etsin ne yapmam gerekir bu şekilde görünce çok üzülüyorum annem ovalayalım dedi ama internetten baktıgımdada ellemeyin diyor daha öncesinde başına gelen biri varsa yardımcı olabilir mi😔