Deletedmom113 Sevda6767 bebekler kuvesteyken herseylerine bakiyorlar cekap gibi merak etmeyin olsaydi söylerlerdi
Sevda6767 Deletedmom113 siz de mardindesiniz bilirsiniz mardin park şahin beyde yaptı doğumunu. Çocuk doktoru da erkek olan bir hafta takip etmiş
Deletedmom113 Sevda6767 sahin genelde testleri cekiyor dogduktan sonra topuk kanida aliyorlar bide kuveste de kalmis ya cnm cikardi ordaki prof. Bakıyor anliyor bide cocuk doktoruda veli hocaya gotursun şehmus var gecen gittik inan hic begenmedim tavsiyede etmem
Sevda6767 Deletedmom113 o hastanede Prof var mı bilmiyordum canm. O sehmus u ben de hiç begenmemistim. Veli yi söyleyecem abimlere
Deletedmom113 Sevda6767 cok rahat biri kizimin atesi var dedim hastalik.habercisi dedi yolladi salak.yaa gece acile kaldirdim yeni gribal enfeksiyon dedi ki bizde doktor izinde diye gitmiştik devlet hastanesinde aysegul ve atilla var onlardq cok iyi cnm
Deletedmom113 Sevda6767 yok orda prof yok ben fakulte hastanesinde dogum yaptim orda baya iyi doktorlar var
Sevda6767 Minik_mucizeem zaten risk vardı canım ama yanlış olma ihtimali de oluyo ya. İnşallah yanlıştır diyorduk biz
Sevda6767 Deletedmom113 Deletedmom113 benim kızım da 6 günlük çok uyuyo emmiyor geceleri diyordum adam emmesin aciksa uyanır zaten sen uyandırma diyordu. Olur mu 6 7 saat uyuyor dedim olsun ne olacak ki diyo.. Bi daha da gitmedim zaten. Ayşegül e gittik birkaç defa beğendim onu
Deletedmom113 Sevda6767 bizr mesela veli vardi bide onun esiydi sanirim gulizar miydi hatirlamiyorum arrik 3 aydir yok o mesela 4 aya kadar kaldr geceleride diyordu 3 saati gecmesin diye aysegulde oyle
Sevda6767 Deletedmom113 tabii ki ilk birkaç ay 3 saatte bir emmeli bebek. Bir de iyi doktor diye tavsiye etmislerdi :) neyse ki kendini hemen belli etti de bıraktık :)