Sevda6767 Kızlar daha önce burda yazmıştım abimin eşi hamile iken down olma ihtimali çıkmıştı. Bebek doğdu bi hafta kuvezde kaldı erken doğduğu için. Ben göremedim henüz ama hastaneden bir de söylenmemiş bu konuda. Down sendromlu olsa anlaşılır mıydı?
Parasetamoll Sevda6767 doktorlar zaten muayene ediyor avucuna ensesine yüzüne bakıyorlar iyice anlaşılırdı
kisgunesi-0102 Sevda6767 benim de hamileliğimde down sendromu dediler bebeğim doğdu öyle bişey yoktu ama ben 2 ay boyunca kendimi yedim çocuğun bakmadık yerini bırakmadım dili dışardaydı ne senaryolar kurdum psikolojim bozulmuştu yani anlıcağnız içiniz rahat olsun doğar doğmaz anlaşılıyor zaten öyle olsa doktor söylerdi
Nkht2705 Sevda6767 topuk kanından da tüm rahatsızlıklar çıkıyor diye biliyorum ama teste gerek kalmadan anlaşılırdı şimdiye kadar bencede
Sevda6767 Parasetamoll öyle mi dersin. Bilmiyorum ki canm bazıları anlasilamayabiliyor deyince korktuk
Mirve0109 @Sevda6767 doğar doğmaz anlasılıyor ıkı goz arasındakı mesafeden ve ayak parmaklarında bas parmagının diğer parmaklara mesafesi uzun oluyormus
Elifhfsa Anlasiliuor ve testler yapılıyor banada dediler aynısını çünkü 9.ay kendimi yedim.bitirdim ben . Allha şükür sdce kalbi delik ve küçük burunlu bir kızım var
Gonnul Sevda6767 her iki elinin de avuç içinde simian çizgisi oluyor. Yani tek çizgi bu bulgular dışında başka belirtilerde var tabii ki. Benim kızıma da öyle dediler. Avuç içinde simian çizgisi de mevcut fakat çok şükür kromozom testimiz temiz çıktı.
Gonnul Sevda6767 her iki elinin de avuç içinde simian çizgisi oluyor. Yani tek çizgi bu bulgular dışında başka belirtilerde var tabii ki. Benim kızıma da öyle dediler. Avuç içinde simian çizgisi de mevcut fakat çok şükür kromozom testimiz temiz çıktı.
Berfe Sevda6767 net cevap topuk kanı testinde gelir canım ama muayene bulguları ve bakınca anlaşılıyor zaten bu bebeklerde
Icot Sevda6767 http://tip.kocaeli.edu.tr/docs/cocuksagligihastaliklarianabilimdali/DOWNSENDROMU3.pdf Okuyabilirseniz güzel anlatılmış.