Valla prima ve sleepy kullanmış biri olarak yaziyorum kesinlikle GOON .. Bence reklami yeteri kadar yapilmadigi icin pek bilinmiyor. Ama muhteşem bir bez ne taşma ne pişik hic bir sorun yaşamadık. Diger bezler gibide iki çiş yapinca hemen şişip bulgur bulgur olmuyor. Allahimm ne olur kampanya bişey olsunda stok yapiyim azıcık 🤲