Dgnm Bebeğim için hangi bebek bezini kullanmalıyım hangisi daha kaliteli ve cilt için daha az zararsızdır.
BuzluKahve Dgnm elbette prima. Ha bütçe yeter yetmez ayrı konu ama konu en iyisiyse maalesef maceraya gerek yok.
kahvekokusuu Dgnm benim bebegim alerjik bir cok bez kullandim en iyisi hem pisik yapmayan hem tasmayan tek bez goon oldu bayadir goon kullaniyorum
Pelin009 Dgnm 18 aylık ogluma baby turko kullanıyorum cok bez kullandım gece tasirmayan tek bez onu buldum 2 aylık kızımada coon kullanıyorum ondanda memnunum
Nazlican Pelin009 baby turco nun kalıpları nasıl Prima premium kullanıyorum değiştirmek istiyorum fiyatlar çok yüksek
Nazlican Dgnm Prima premium tabi 5 bucuk aylık hep premium kullandım ama fiyatlar aşırı uçtu şimdi bende neye geçsem diye düşünüyorum 😣
Pelin009 Nazlican baby turconun kalıpları normal tam kalıp biz gündüz 5 numara gece 6 numara kullanıyorum
Ayseylm Sleepy kullandık taşırdı ve molfix kullanmaya başladım ve çok memnunum kalıpları da güzel ve fiyat konusunda da fena değil indirimleri yakalamaya çalışıyorum.
Meloakar 1,5 aylık taze anneyim Prima premium care kullandım ama beğenemedim fazla sonra molfix denedim o gerçekten çok daha iyi
Melzeh35 Dgnm sellpy natural, prima premium care, molfix kullandm en memnun kaldığım prima tabiki ama malum fiyatlar aldı başını gitti sleppy çok kalitesiz bence şuan molfix kullanıyorum memnunum sızınti yapmio