Oglunasikbiranne08 Odilnaz Ay çok sağol cnm ya . Bende kalıcı olur diye korkuyordum . İçim rahatladı 😇
Perfect_woman Oglunasikbiranne08 aynı bende beyaz tenliyim ben şu an hamileyim inşallah doğumdan sonra lazere gidicem faydası olur en azından hamileyken çıkmıyo zaten
nelmali Oglunasikbiranne08 sudocrem varsa sürün direkt güneşe çıkmamaya çalışın kabuk atar büyük ihtimalle nemlendirin bol bol yanlış çekmeye bağlı olabiliyor geçmiş olsun
Oglunasikbiranne08 goktugmom_061220 şey bide hametan sarı olanı mı alayım mavi olanı mı ? İkisi de aynı mı acaba
goktugmom_061220 Oglunasikbiranne08 Mavi olanı alın daha kaliteli. Ayrıca bebeğinizde geçmeyen pişik olursa ona da kullanırsınız
gibicibicis Oglunasikbiranne08 ilk defa yaptırdığınız için normal ben yıllardır kendim yapıyorum kızarma bile olmuyor ikinci üçüncü defa yaptirdiginizda böyle olmaz
Buglemim09 Oglunasikbiranne08 aldirdiktan sonra pufra dokseydiniz hem sivilcelenmeyi felanda onluyor bepanthol yada hametan da cok iyi geliyor
Oglunasikbiranne08 Buglemim09 hiç bilmiyordum pudranin işe yaradığını. Bephantol kullandm pek faydasi olmadi . Bugün hametan aldim . İyi gelir umarim