Oglunasikbiranne08 Kızlar ya yüzümü aldırdım. İlk defa ağdayla yaptırdım. Yüzüm çok tahriş oldu . Kızarık hala öğlenden beri . Geçer mi sizce bu Kızarıklık? Yaşayanlar var mı bu durumu ?
Odilnaz Oglunasikbiranne08 birsey olmaz bn hep aliyorum bendede yara ve kızarıklık oluyor kızarması normal yara ise çekmeye bağlı yanlış yerden çekiyorsa yara olur zaten kizardigi zmn yüzünü güneşten uzak tut yoksa leke kalır
goktugmom_061220 Oglunasikbiranne08 Hametan krem sür yoksa geçmez. Hem sızısını alır hem de 2 günde toparlar yüzün. Tahrişe birebir bu krem
Perfect_woman Oglunasikbiranne08 bende aldırdım ilk defa ramazan bayramından önce kızarık oldu önceleri yüz bakım kremlerim var ondan sürdüm yüzümü temiz tuttum 1 haftaya tamamen geçmişti
Oglunasikbiranne08 Benisahtesevme2 Kuaför aldı cnm ya . Bilsem böyle olacağını izin vermezdim yapmasına 😔
Oglunasikbiranne08 Odilnaz Yara elmacık kemiklerinin orda oldu cnm . Bephantol krem sürdüm ama geçmedi hala . Geçer inşallah ya . Güneşe hiç çıkmadım umarım Geçer ya
Oglunasikbiranne08 Deletedmom27337 ay deneyim cnm çok sağol . Hava da aşırı sıcak ondan da geçmiyor kızarıklık
Odilnaz Oglunasikbiranne08 en fazla 1 haftaya geçer merak eder o büyük ihtimal yanlış yerden çekmiştir adayı yara ondan oluyor ben bi ara yaptığımda sanki dayak yemiştim yanlış çekmesi yüzünden komple yara olmuştu yüzüm yanlıştan kaynaklı onlar korkma krem sur kısa zmnda gecer
Elif_1309 Deletedmom27337 olduğundan sert çıkarıyor kişiden kişiye değişir ama ben bı kere denedim daha da yapmam
Oglunasikbiranne08 goktugmom_061220 aa öyle mi tamam cnm alaym en iyisi . Bephantol var onu kullandm ama o da işe yarar mı bilemedim Bephantol plus
Oglunasikbiranne08 Perfect_woman ay iyi ya benimde geçer inşallah. Beyaz tenliyim bide çok kötü gözüküyor ya 🤦♀️ ilkti ve son olacak .. bi daha asla ağdayla aldırmam
Perfect_woman Oglunasikbiranne08 aynı bende beyaz tenliyim ben şu an hamileyim inşallah doğumdan sonra lazere gidicem faydası olur en azından hamileyken çıkmıyo zaten
Oglunasikbiranne08 Odilnaz Ay çok sağol cnm ya . Bende kalıcı olur diye korkuyordum . İçim rahatladı 😇